Analitik şirkət "Similarweb"in yeni hesabatına görə, ChatGPT istifadəçilərinin artan sayı və xəbər saytlarına keçidlərin artması, axtarış sistemlərində İİ (İntellektual İnformasiya) həllərinin tətbiqi nəticəsində ümumi üzvi trafikdə azalmanı kompensasiya edə bilmir.
Qaynarinfo xəbər verir ki, bu barədə "TechCrunch" yazıb.
Belə ki, "Google"un "Al ilə Ümumi Baxış" (AI Overviews) funksiyasının 2024-cü il mayında tətbiqindən etibarən, 2025-ci il mayına olan məlumata görə, üçüncü tərəf resurslarına keçidlə nəticələnməyən axtarış sorğularının payı 56%-dən 69%-ə yüksəlib. Eyni zamanda, xəbər resurslarına olan üzvi trafikin həcmi 2,3 milyarddan çox ziyarətdən 1,7 milyarddan az ziyarətə enib.
Bu fon üzrə ChatGPT daxilində xəbər materiallarına marağın sürətli artımı qeydə alınıb: müvafiq istəklərin (prompt) sayı 2024-cü il yanvarından 2025-ci il mayınadək 212% artıb. Həmçinin ChatGPT-dən saytlara keçidlərin sayında da əhəmiyyətli artım müşahidə olunur: 2024-cü ilin birinci yarısında 1 milyondan az ikən, 2025-ci ildə 25 milyondan çox olub.
ChatGPT-dən ən çox trafik artımı qeyd edən nəşriyyatlar arasında "Reuters" (+8,9% illik göstərici ilə), "New York Post" (+7,1%) və "Business Insider" (+6,5%) fərqlənir. İstifadəçi marağının əsas kateqoriyaları maliyyə, fond bazarları və idmandır, lakin analitiklər həmçinin siyasət, iqtisadiyyat və hava şəraitinə olan marağın artdığını qeyd edirlər.
Al platformalarının istifadəsindəki müsbət tendensiyalara baxmayaraq, xəbər sənayesi çətinliklərlə üzləşir. "Google"da görünmə və ənənəvi SEO metodları effektivliyini itirir: yüksək reytinq artıq müvafiq trafiki zəmanət etmir. Bir çox redaksiyalar uyğunlaşma yolları axtarır – pullu giriş modellərinin tətbiqindən tutmuş biznes strategiyalarının yenidən nəzərdən keçirilməsinədək. Bir sıra hallarda bu, kütləvi işdən çıxarmalarla və ya layihələrin bağlanması ilə müşayiət olunur.
Son altı ayda ChatGPT istifadəçilərinin sayı iki dəfə artıb, xidmətin veb-versiyasının trafiki isə 52% artıb. "OpenAI"nın baş direktoru Sem Altman iyun ayının sonunda "New York" Times qəzetinin "Hard Fork" podkastında etiraf edib ki, Al texnologiyaları bəzi peşələrin və ya bütöv iş yeri kateqoriyalarının yox olmasına səbəb ola bilər:
"Hesab edirəm ki, bəzi sahələrdə bəzi peşələr yox olacaq, bəlkə də peşə kateqoriyalarının hamısı yox olacaq. Və hər hansı bir peşənin yox olması, hətta cəmiyyət və iqtisadiyyat üçün ümumilikdə yaxşı olsa belə, o an üçün çox ağrılıdır – son dərəcə ağrılıdır... Bir çox hallarda bu, həqiqətən ağrı verəcək".
Aydın
Şərhlər